Jag klara det!


Kommentarer
Postat av: eve

nån annan gjorde det åt dig jag svär -.-

2010-04-10 @ 22:58:38
Postat av: Lilla Nathiiz

Vrf är du så negativ Evelina!

Soffiaah klarade det faktiskt helt själv.. Sluta vara så taskig och tänk på dom saker som är bra att säga du kan peppa henne inte säga så.. Jag blir förbannad när du gör så.. Det är så drygt!

2010-04-10 @ 23:14:52
URL: http://lillanathiiz.blogg.se/
Postat av: eve till nathalie

men jag får säga vad jag vill. förresten har ju ngn annan gjort det? hon har ju fått headern och all design från ngn annan? men bli förbannad då -.-

2010-04-10 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Ditt fina namn
Bor: Vart du bor
Intressen: Vad gillar du att göra
RSS 2.0